Opis>
Według Organizacji Narodów Zjednoczonych, ponad miliard ludzi na Ziemi ma bardzo ograniczony dostęp do bieżącej wody, a blisko połowa globalnej populacji zmaga się z tym problemem przez co najmniej jeden miesiąc w roku. Zbigniew Iwanejko, założyciel i prezes warszawskiej firmy Wash Innovation, opowiada w jaki sposób wymyślone przez niego rozwiązania dla branży automotive, znalazły zastosowanie w produktach, które pozwalają ludziom z rejonów dotkniętych deficytem wody zachować godność i zadbać o podstawową higienę.
Prezes Wash Innovation w rozmowie z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości przybliża nie tylko genezę biznesu, który od początku pomyślany był przede wszystkim z myślą o rynkach zagranicznych, ale też opowiada o rozwijaniu produktu wraz z użytkownikami końcowymi, zwraca uwagę na to jak istotne są kwestie różnic kulturowych w eksporcie oraz dlaczego warto zadbać zawczasu o ochronę patentową... (więcej)