W obliczu pandemii koronawirusa PARP przechodzi na pracę zdalną

Wstęp

Table of contents

W trosce o zdrowie pracowników oraz ich rodzin Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przechodzi na pracę zdalną. Agencja zapewniła pracownikom sprzęt i zdalny dostęp do wewnętrznych systemów, co daje gwarancję nieprzerwanej realizacji zadań. Tryb home office obowiązuje w Agencji od 16 marca do 10 kwietnia br.

PARP działa w niezmienionym zakresie w odniesieniu do realizacji umów o dofinansowanie, płatności, a także przyjmuje wnioski w ramach trwających naborów. Kontakt ze wszystkimi pracownikami jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Mają oni zapewniony sprzęt komputerowy oraz zdalne dostępy do firmowych systemów i programów, z zachowaniem standardów bezpieczeństwa informatycznego i wewnętrznych procedur.  

–  Wprowadzenie „pracy z domu” w tak dużej organizacji było ogromnym wyzwaniem organizacyjnym. Dzięki naszym staraniom pozostajemy w stałym kontakcie z wnioskodawcami oraz beneficjentami. Bieżąca praca Agencji pozostaje utrzymana przy jednoczesnym zachowywaniu ostrożności w tym trudnym czasie – mówi Anna Bracik, rzecznik prasowy PARP.

Ponadto, kontakt z konsultantami w sprawie oferty PARP jest możliwy przez LiveChat. Narzędzie do rozmów on-line, które umożliwia szybką i sprawną komunikację w czasie rzeczywistym, jest dostępne na stronie internetowej www.parp.gov.pl. Konsultanci obsługujący LiveChat są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30. Natomiast, w przypadku zainteresowania kontaktem z Infolinią PARP zalecana jest forma elektroniczna – info@parp.gov.pl.

Pomoc