Wstęp
Table of contents
W jakich formach wypłacane jest dofinansowanie?
Dofinansowanie może być wypłacane w formie:
- refundacji poniesionych kosztów,
- zaliczki na poczet wydatków,
w zależności od zapisów umowy o dofinansowanie.
Jakie koszty są kwalifikowane w projekcie?
Tej informacji szukaj w Regulaminie konkursu, do którego był składany wniosek, a także w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Jakie dokumenty zweryfikuje PARP?
Beneficjent przedkłada wniosek o płatność oraz dokumenty niezbędne do rozliczenia Projektu za pośrednictwem SL2014, chyba że z przyczyn technicznych nie jest to możliwe (w takim przypadku Beneficjent zgłasza Instytucji Pośredniczącej zaistniały problem na adres e-mail awariaSL@parp.gov.pl, przy czym wzór pisemnej wersji minimalnego wzoru wniosku o płatność określają Wytyczne w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2014-2020, zwane dalej „Wytycznymi w zakresie gromadzenia”).
Informacje, jakie dokumenty należy złożyć do wniosku o płatność, Beneficjent każdorazowo otrzyma od PARP. Są to np. kopie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków, w tym miedzy innymi np.:
- kopie dokumentów księgowych wraz z potwierdzeniami dokonania zapłaty,
- kopie dokumentów potwierdzających wykonanie prac,
- kopie dokumentów potwierdzających wybór wykonawców zgodnie z wymogami określonymi w Umowie,
- kopie innych dokumentów potwierdzających zgodność realizacji Projektu z Umową.
Kiedy należy składać wnioski o płatność?
Informacje o obowiązujących terminach składania wniosków o płatność oraz rozliczania dofinansowania znajdziesz w umowie o dofinansowanie.