Szacowanie wartości zamówienia „Infolinia PARP – zewnętrzna obsługa klienta”

Wstęp

Spis treści

W związku z planowanym ogłoszeniem zamówienia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zwracamy się z prośbą o dokonanie szacunkowej wyceny zamówienia „Infolinia PARP - zewnętrzna obsługa klienta.

Szczegółowy zakres zadań dostępny jest w załączniku nr 1.

W ramach przedstawionej kalkulacji prosimy o podanie cen netto i brutto w złotych, dla każdego zadania (w tym wycena zadania 3 w dwóch wariantach cenowych) na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.

Prosimy o przekazanie informacji w ww. zakresie w terminie do 02.12.2024 r. do godz. 12:00 na adres e-mail: grazyna_czerwinska@parp.gov.pl, wpisując w temacie wiadomości: "Infolinia PARP - wycena"

Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Grażyna Czerwińska
Departament Komunikacji i Marketingu PARP
e-mail: grazyna_czerwinska@parp.gov.pl

Przedstawione zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych."

Pliki do pobrania

Powiązane pliki

Pobierz wszystko

Odpowiedzi na pytania - Infolinia PARP – zewnętrzna obsługa klienta (1)

PDF, 108.16 KB

Pobierz

Odpowiedzi na pytania - Infolinia PARP – zewnętrzna obsługa klienta (2)

PDF, 110.97 KB

Pobierz

Odpowiedzi na pytania - Infolinia PARP – zewnętrzna obsługa klienta (3)

PDF, 126.79 KB

Pobierz

Załącznik nr 1 - Zakres zadań Infolinia PARP – zewnętrzna obsługa klienta

PDF, 409.46 KB

Pobierz

Załącznik nr 2 - Formularz szacowania Infolinia PARP – zewnętrzna obsługa klient

DOCX, 70.44 KB

Pobierz
Pomoc