COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_DESCRIPTION
Celem projektu było zbudowanie rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych. Firma Bester Sklejki istnieje na rynku ponad 30 lat. W ofercie firmy znajduje się kilkadziesiąt wzorów sklejek oraz meble i elementy wystroju wnętrz. Produkcja odbywa się zarówno w oparciu o wzory autorskie, jak i produkty według indywidualnych zamówień klientów.
Projekt internacjonalizacji obejmował sprzedaż produktów na nowych rynkach, głównie na rynku niemieckim i szwajcarskim. Firma na imprezach targowo-wystawienniczych dotyczących przemysłu meblarskiego, prezentowała ofertę mebli gotowych oraz ofertę akcesoriów dekoracyjnych, wystroju sal konferencyjnych, ścianek działowych i wygłuszających.
Internacjonalizacja przedsiębiorstwa Bester Sklejki byłą idealną okazją do zaprezentowania produktów oraz pozwoliła nawiązać kontakty biznesowe.
- Nazwa Programu Operacyjnego: Polska Wschodnia
- Nazwa działania: 1.2 Internacjonalizacja MŚP
- Nazwa projektu: Internacjonalizacja jako element podwyższenia konkurencyjności spółki Bester Sklejki.
- Nazwa Beneficjenta: Bester Sklejki Sp. z o.o.
- Wartość projektu: 43 050,00 zł
- Wartość dofinansowania: 28 000,00 zł