Description
Event details
- Enterprise Europe Network
Table of contents
Speakers
Speakers
Speakers announcement header
Anna Tarnawa
Paulina Zadura
Barbara Worek
Monika Dawid-Sawicka
Anna Skowrońska
Natalia Krygowska-Nowak
Zbigniew Brzeziński
Roland Zarzycki
Agata Kaczmarska
Grzegorz Krzemień
Marcin Olkowicz
Patrycja Załuska
Wojciech Kreft
Karolina Borkowska – Bylicka
Program
Program
Check out the event program
Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego w sektorze komunikacji marketingowej – wprowadzenie do Okrągłego Stołu
Paulina Zadura, Dyrektor Departamentu Analiz i Strategii, PARP
Sektor komunikacji marketingowej w badaniach Branżowego Bilansu Kapitału Ludzkiego
Anna Skowrońska, Koordynator I edycji projektu BBKLII w sektorze komunikacji marketingowej, PARP
Blok I: Skuteczne kierowanie zespołami w obliczu nowych wyzwań
Pracownicze i liderskie kompetencje, których znaczenie wzrośnie w najbliższej przyszłości w sektorze – wyniki badań
dr hab. Barbara Worek, prof. UJ Instytut Socjologii/ Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych, Uniwersytet Jagielloński
Dyskusja ekspercka: Wyzwania w wymiarze kompetencyjnym i zarządczym dla sektora komunikacji marketingowej w czasach H2H i 3E
Zbigniew Brzeziński, lider Grupy Rynek Pracy Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
Agata Kaczmarska, Chief People Officer, dentsu Polska & CEE
Patrycja Załuska - Prezes RE:START KARIERY
Roland Zarzycki, Collegium Civitas
Prowadzenie dyskusji: Monika Dawid–Sawicka, Ekspertka rynku pracy
Blok II: Spójrzmy przed siebie – możliwe kierunki rozwoju sektora
Wizja sektora w oparciu o zidentyfikowane w badaniu trendy
Natalia Krygowska-Nowak, MCM Institute, Współautorka raportu z badań
Dyskusja ekspercka: Przyszłość sektora w świetle aktualnych trendów
Karolina Borkowska-Bylicka, Wiceprezes Public Dialog
Wojciech Kreft, Unicorn VR World
Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine
Marcin Olkowicz, Przewodniczący i Animator Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
Prowadzenie dyskusji: Monika Dawid–Sawicka, Ekspertka rynku pracy
Podsumowanie Okrągłego Stołu – Anna Tarnawa, Kierownik Sekcji badań i strategii, PARP