-
Ile wniosków o płatność pośrednią można złożyć w okresie realizacji projektu i z jaką częstotliwością?
-
Jak będą wprowadzane zmiany w umowie?
-
Jak będzie wyglądać refinansowanie kosztów, poniesionych od momentu rozpoczęcia Projektu?
-
Jak często będą publikowane "listy Odbiorców wsparcia udostępnionej przez PARP" (załącznik nr 9, rozdział II pkt. 3 ppkt. 2)?
-
Jak często należy składać wniosek o płatność w ramach Etapu II? Jakie dokumenty należy dołączyć do wniosku o płatność?
-
Jak długo musi obowiązywać zabezpieczenie w każdej z form?
-
Jak długo po zakończeniu programu musi działać firma, aby nie był wymagany zwrot dotacji?
-
Jak doprecyzowano sytuacje dotyczące ograniczeń kwotowych w podpisie elektronicznym dla członków zarządu?
-
Jak i kiedy należy składać wniosek o płatność?
-
Jak i kiedy należy składać wniosek o płatność?
-
Jak jest przekazywane dofinansowanie - w formie zaliczki czy refundacji?
-
Jak jest przekazywane dofinansowanie?
-
Jak powinna być oznaczona dokumentacja związana z realizacją projektu?
-
Jak ustala się kwalifikowalność wydatków poniesionych na podatek od towarów i usług (VAT)?
-
Jak wygląda wypłacenie zaliczki?
-
Jak wyglądają terminy realizacji umowy w projekcie?
-
Jaka jest podstawa przyznania grantu przez Beneficjenta grantobiorcy?
-
Jaki jest czas trwania projektu?
-
Jakie będą konsekwencje finansowe dla przedsiębiorstwa, jeśli prace badawcze realizowane przez uczelnię nie doprowadzą do sukcesu?
-
Jakie będą konsekwencje w przypadku, gdy podczas trwania projektu (po podpisaniu umowy) zmieni się status przedsiębiorcy ze średniego na duży?
Strona 6 z 10