Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstwa W.M.D POL-MAK poprzez wdrożenie nowych produktów na rynek

Opis projektu

Otwarte opakowanie makaronu, z rozrzuconym makaronem

Projekt obejmował wprowadzenie innowacji produktowej w postaci makaronów pełnoziarnistych z mąk mieszanych Pol-Mak, o nowych kształtach, z zamknięciem opakowania typu struna, umożliwiającym ponowne zamknięcie torebki.

W ramach projektu opracowano kompleksową strategię komunikacji oraz koncepcji kreatywnej dla kampanii promocyjnej firmy Pol-Mak, ze szczególnym uwzględnieniem linii „Tradycyjny z Ludwina”. Opracowano również koncepcję graficzną opakowań dla nowej linii makaronów uniwersalnych wraz z badaniem jakościowym w celu oceny nowych opakowań. Wdrożono koncepcję graficzną dla makaronów pełnoziarnistych z mąk mieszanych.

Realizacja tego projektu przyczyniła się do wzrostu konkurencyjności firmy Pol-Mak. Dzięki ciągłemu rozwojowi i udoskonalaniu oferty produkcyjnej, Pol-Mak cieszy się uznaniem zarówno kontrahentów, jak i konsumentów nie tylko na trenie Polski, ale także zagranicą.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Polska Wschodnia
  • Nazwa działania: 1.4 Wzór na konkurencję
  • Nazwa projektu: Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstwa W.M.D POL-MAK poprzez wdrożenie nowych produktów na rynek
  • Nazwa beneficjenta: Pol-Mak S.A.
  • Wartość projektu: 2 632 677,24 zł
  • Wartość dofinansowania: 1 265 790,00 zł

 

 

  • Beneficjent

  • Pol-Mak S.A.

  • Miejsce realizacji projektu

    Ludwin, lubelskie

  • Siedziba beneficjenta

    Ludwin

  • Wartość projektu

    2 632 677 PLN

  • Wartość dofinansowania

    1 265 790 PLN


Miejsce realizacji projektu

Pomoc