Narzędzia przydatne w prowadzeniu kampanii content marketingowych

Wstęp

Spis treści

Agencja Whitepress przygotowała drugiego ebooka, tym razem poświęconego narzędziom przydatnym w prowadzeniu kampanii content marketingowych. Publikacja ma ponad 140 stron, na których opisano 74 narzędzia, podzielone na siedem części merytorycznych.

Publikacja Whitepress Ebook

Przy ebooku pracowało czterech autorów – dr Paweł Strykowski, Katarzyna Grzesik, Paulina Kamińska i Szymon Słowik. Dodatkowo, jako zewnętrzni eksperci wypowiadają się przedstawiciele Partnerów i Patronów medialnych – w sumie można przeczytać aż 16 wypowiedzi. Jest to pierwsze tak szerokie opracowanie na polskim rynku, w którym znajdują się opisy platform, programów i usług dostępnych dla marketerów. Narzędzia zostały podzielone na siedem grup, ze względu na użyteczność w kolejnych etapach realizacji strategii content marketingowych. Są to: poszukiwanie, zbieranie, organizowanie, tworzenie, dystrybucja, promowanie i monitoring.

Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z tej strony. Aby pobrać materiał należy pozostawić swój adres e-mail.

Zobacz również: 10 polskich start-upów, które pomogą ci w content marketingu

Pomoc