Wstęp
Spis treści
W zakończonym wczoraj naborze do konkursu „Go to Brand” złożono ponad 1,5 tys. wniosków o dofinansowanie, najwięcej w dotychczasowej historii programu.
W konkursie „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”, do którego nabór trwał od 11 lutego br. do 11 marca br. przedsiębiorcy złożyli 1575 wniosków o dofinansowanie na łączną kwotę 467 087 887,24 zł. Jest to 181 wniosków więcej wobec ubiegłorocznej edycji.
Konkurs prowadzony jest w ramach poddziałania 3.3.3 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie m.in. do kosztów związanych z udziałem w międzynarodowych wydarzeniach branżowych czy doradztwa w zakresie zdobywania nowych rynków dla innowacyjnych produktów za granicą.
Budżet tej edycji konkursu wynosi 300 mln zł. Koszty projektów będą rozliczane w formie kwot ryczałtowych, a ich maksymalny pułap wynosi 425 670 zł. Wkład własny musi stanowić co najmniej 15 proc. całkowitego kosztu projektu.