Polskie stoisko promocyjne dla podmiotów z branży medycznej na targach MEDICA 2022

Wstęp

Chirurdzy na sali operacyjnej

Spis treści

Targi MEDICA to jedne z najważniejszych imprez wystawienniczych związanych z branżą medyczną i medtech. Każdego roku ponad 3000 wystawców z całego świata prezentuje swoje najnowsze urządzenia, produkty i systemy do opieki ambulatoryjnej i szpitalnej. Obecność na targach w Düsseldorfie pozwala również śledzić najnowsze trendy medyczne i wydarzenia naukowe.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości po raz kolejny organizuje stoisko informacyjno-promocyjne dla polskich podmiotów z branży medycznej, w ramach którego zainteresowani mogą:

  • wyświetlać filmy promocyjne na dostępnych ekranach,
  • skorzystać ze stoiska w celu organizacji spotkań z wybranymi partnerami biznesowymi,
  • prezentować materiałów informacyjno-promocyjnych (foldery, ulotki, gadżety itp.).

Uwaga! Materiały mogą przesyłać również firmy, których przedstawiciele nie biorą osobistego udziału w imprezie.

Informujemy, że firmy zainteresowane udziałem w wydarzeniu we własnym zakresie pokrywają koszty związane z udziałem w targach (w tym koszty zakupu biletów wstępu, dojazdu i zakwaterowania).

Firmy zainteresowane skorzystaniem z polskiego stoiska prosimy o kontakt z Małgorzatą Brodzicką: malgorzata_brodzicka@parp.gov.pl.

Dodatkowo w ramach targów organizowane są przez ośrodki sieci Enterprise Europe Network spotkania b2b „Medica Healthcare Brokerage Event 2022”. Wydarzenie obydwa się zarówno w formule online, w dniach 1 września - 15 grudnia 2022, jak i stacjonarnie w trakcie trwania targów, w dniach 14-17 listopada 2022 r.

Formularz rejestracyjny online oraz więcej informacji o giełdzie kooperacyjnej znajduje się tutaj.

Pomoc