Polskie stoisko na Gamescom 2024 w Kolonii

W dniach 21-23.08. br., w ramach realizacji Programu Promocji Sektora kreatywnego, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zorganizuje stoisko narodowe podczas targów Gamescom w Kolonii (Niemcy).

Gamescom to największe targi gier interaktywnych i rozrywki w Europie i drugie największe tego typu wydarzenie na świecie. Co roku targi odwiedza ponad 350 tys. osób, a swoje gry prezentuje ponad 1000 wystawców z całego świata.

Przedsiębiorstwom zainteresowanym promocją swojej oferty na polskim stoisku narodowym podczas Gamescom 2024 umożliwimy:

  • skorzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań,
  • prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotki, foldery, gadżety, itp.),
  • wyświetlanie filmów promocyjnych,
  • udostępnienie gry w strefie gamingowej stoiska.

Korzystanie ze stoiska organizowanego przez PARP jest bezpłatne, ale uczestnicy we własnym zakresie pokrywają koszty związane z podróżą i zakwaterowaniem oraz koszty biletów wstępu na targi. Ze stoiska mogą korzystać zarówno przedsiębiorstwa, których przedstawiciele będą na miejscu jako zwiedzający, jak i te, które planują własne stoiska. Polskie stoisko zostanie zorganizowane w Business Area.

Indywidualnych wystawców z Polski zachęcamy do umieszczenia swoich stoisk w pobliżu stoiska narodowego organizowanego przez PARP.

Wszystkich zainteresowanych skorzystaniem ze stoiska prosimy o wypełnienie poniższego formularza w terminie do 4 sierpnia 2024 r.

Więcej informacji nt. stoiska narodowego na Gamescom 2024 oraz Programu Promocji Sektora kreatywnego uzyskacie pisząc na adres creative_brand@parp.gov.pl 

Jeśli chcecie dowiedzieć się jak odpowiednio przygotować się do udziału w targach lub zwiększyć efektywność udziału, zachęcamy do wysłuchania rozmowy z ekspertem, przygotowanej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości właśnie dla Was! 
Nagranie z rozmowy dostępne jest w serwisie YouTube.

Serdecznie zapraszamy!

Stoisko narodowe na Gamescom 2024 zostanie zorganizowane w ramach Programu Promocji Sektora kreatywnego, realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach projektu niekonkurencyjnego pn. „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG).

Zadaj pytanie

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Gry w strefie gamingowej

W strefie gamingowej każdego dnia zaprezentujemy 10 najnowszych polskich produkcji (łącznie 30 tytułów). 

Do promocji w tej strefie zapraszamy w szczególności przedsiębiorstwa spełniające następujące wytyczne:

  1. Polskie gry maks. 8 miesięcy do premiery lub maks. 3 miesiące po premierze.
  2. Osobisty udział przedstawiciela przedsiębiorstwa na stoisku (wszelkie koszty, w tym koszty biletów na targi, uczestnicy pokrywają we własnym zakresie).
  3. Dostarczenie na stoisko komputera do prezentacji danej gry – z naszej strony zapewniamy stanowiska do gier z ekranami.

Liczba gier, które zostaną zaprezentowane na stoisku, jest ograniczona. Zastrzegamy sobie prawo wyboru. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Dane kontaktowe

Wypełniając niniejszy formularz:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) z siedzibą przy ul. Pańskiej 81/83, 00-834 Warszawa.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu umożliwienia Państwu wykonywania działań związanych z uczestnictwem w projekcie niekonkurencyjnym pn. „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG).

Przetwarzanie danych jest niezbędne dla wykonania przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO) - ustawa z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Pozostałe informacje, dotyczące m. in. praw przysługujących w związku z przetwarzaniem Państwa danych oraz kontaktu do inspektora ochrony danych (IOD), są dostępne w Regulaminie Ochrony Danych Osobowych.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zastrzega sobie prawo do ostatecznej akceptacji zgłoszeń.

Korzystanie ze stoiska jest nieodpłatne, ale przedsiębiorstwa we własnym zakresie pokrywają koszty udziału swoich przedstawicieli w GAMESCOM 2024.

logotypy Fundusze Europejskie Polska Unia Eurpejska Poland Business Forward

Pomoc